martes, 24 de marzo de 2009

Entre Romeros y Tomillos calcetines

Bueno aquí están los calcetines para Ramón terminados y entregados, estos han sido especialmente viajados, ya que los he tejido en el bus, en la montaña, en la playa y también me he inaugurado en el knitting en el coche, no os asustéis que conduce L, en una de estas L me pega un rebufo, menos mal que como soy mujer y podemos hacer varias cosas a la vez pues le sigo dando conversación y escuchando música para aplacar posibles iras (de momento el pobre no dice nada). Lastima que no hice documento grafico del interior de la caja de Alba.


4 comentarios:

  1. Marga, quasi millor que no es faci foto de les llanes preciosísimes que em vas regalar. Jo ho he intentat i, per molt que m'esforço, no aconsegueixo captar el color, ni de bon tros, tan maco com és.

    Per cert, com pots teixir al cotxe???? Jo ho he intentat alguna vegada i és impossible, em marejo a la que porto 2 punts, i això que jo no em marejo mai, al cotxe!!!

    I bé, ja t'ho he dit mil vegades, però els mitjons són preciosos!!! Quina sort que gràcies a tu jo en tindré uns d'iguals :P

    (per als que no ho sàpiguen, també em va regalar dues troques d'aquesta llana de mitjons ara fa algunes setmanes)

    ResponderEliminar
  2. oooh! els mitjons molt macos i la posada en escena també... quina sort!

    ResponderEliminar
  3. Marga, genials els mitjons!
    No sé si posar-me'ls o emmarcar-los!

    ResponderEliminar
  4. no s'ha guardat el comentari, brrr, a veure si ara...

    Marga, ohhhhhhhhhhhhhhhh!
    t'han quedat perfectes!!! i fan una oloreta :)))
    Felicitats per la celeritat i perfecció!
    i ... moltíssimes gracies per les troques, (he fet unes fotos xulíssimes, ja te les ensenyaré) ademés la trobo molt suau, es que he fet una mostre i és un teixit esponjós (no ho apreto tant potser ...). merci!

    Aquests colors primaverals li sentaran de fàbula a n'en Ramon ;-DDD
    Petonets!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar