domingo, 19 de abril de 2009

Spring Scarf 1

Hace unos meses mi hermana me dio unos cuantos ovillos de algodón comprados en los chinos, en aquel momento no tenia muy claro que hacer con ellos pero de todas formas me los lleve a casa. Hace unas semanas y siguiendo con mi empeño en aprender calados recupere este material, la verdad es que no me gustaba mucho, tienen un hilito muy fino plateado, pero por lo que me habían costado pues tampoco estaban tan mal, la cuestión es que una vez empecé pensé que como para aprender y coger un poco de soltura tendría que hacer bastantes repeticiones aprovechaba y así poco a poco surgió la idea de hacer una bufanda veraniega y fresquita, la verdad es que el resultado supera con mucho las expectativas casi diría que me gusta y todo, lo curioso es que le están saliendo bastantes novias.

El patron es el Three Sister Scarves, de Monika Steinbauer (gratis en su web www.yarnloopie.blogspot.com , está en inglés)

Aquí unas fotos de todo el proceso, de cómo estaba después de tejerla.



En el bloqueado.





Y después del bloqueado el resultado definitivo.

8 comentarios:

  1. Per favor, però quina preciositat! Qui ho diria que d'un cotó dels xinos amb un fil platejat en sortiria això, eh? Cosa de les mans que l'han fabricat, sense cap dubte.

    ResponderEliminar
  2. Jeje...jo em declaro publicament una de les novies de la bufanda. Super senzilla i molt resultona. Llàstima que a les fotos no es vegi el detall del filet daurat! a mi no m'agraden les llanes amb brillos i altres coses però la veritat és que aquest li has tret un resultat optim! Ja saps que m'encanta. A veure si demà em puc passar (per confirmar) i me l'ensenyes en persona!

    ResponderEliminar
  3. Hola Noia!!!!!! T'ha quedat espectacular la bufanda!!! Molt molt bé!

    Jo també la vull veure en persona! La haurás de portar al meny dues vegades! Com la Nutsue, no sóc fan de les llanes amb brillos, però ja tenia bona pinta des del començament.

    Ara... un xal calat!

    un petó i una abraçada forta

    ResponderEliminar
  4. Es que els xinos donen molt de sí... Només s'ha de tenir paciència i triar bé que fas amb el material.

    Has deixat clar que tu això ho saps fer molt i molt bé.

    Enhorabona!!!

    ResponderEliminar
  5. Te ha quedado preciosa! Muy bonita.

    Ahora a disfrutarla y lucirla.

    ResponderEliminar
  6. Perfecte, Marga, perfecte. Poc més es pot dir, noia.

    ResponderEliminar
  7. Hola!!! Te ha quedado chulísima!!! Al final he quedado con Nuria, Bruxa y Pushka el sábado por la tarde. Si al final te animas ponte en contacto con ellas, que yo ya no voy a tener internet, ¿ok? Un besote, muakkkkkkkk

    ResponderEliminar
  8. M'ha agradat molt veure el teu blog i el teus treballs, però ara veig líneas horitzontals ballant sobre el blanc de la pantalla... (efecte produit per llegir texte blanc sobre fondo negre!) quin mal d'ulls... :P
    Sembla mentida que trobessis una llana així als xinos, encara que això del fil platejat ja fa d'allà. T'ha quedat xulísima!

    ResponderEliminar